Hagadagen 23 maj. 70-års jubileum

Kom med och fira!

Reumatikerförbundets 70-års jubileum

Stockholmsdistriktets föreningar, däribland vår förening kommer att fira kungligt i Hagaparken med bl a , artistuppträdanden, prova-på aktiviteter, tårtkalas och andra begivenheter för gammal och ung. Dessutom kommer vi att informera om Reumatikerföreningens arbete och våra aktiviteter. Naturligtvis finns styrelserepresentanter vid vårt föreningsbord. Har du lust att hjälpa till en stund under dagen, kontakta Siv Eriksson på tel 070-7481100 eller siv.eriksson@gmail.com. Hon samordnar dagen för vår förening. En informationsträff på Stockholmsdistriktet anordnas den 25/3 på Kronobergsgatan 39, Det är bra om du kan vara med på denna. Anmäl även detta genom Siv.

Vi ser fram emot en härlig dag i Hagaparken

Hälsar Gunilla Johannesson

Ordf